شناسهٔ خبر: 121377 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با ۲۲ شهروند برگزار شد

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری ملاقات مردمی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با ۲۲ شهروند به منظور بررسی مشکلات آنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سید داود دانشمند رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: این ملاقات در محل دفتر مدیرکل راه و شهرسازی با حضور مهندس قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، معاونان شهرسازی و معماری و املاک و حقوقی در راستای شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم صبح امروز سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این ملاقاتها مدیرکل پس از شنیدن صحبت های مردم بصورت چهره به چهره و آگاهی از قضایای مطرح شده دستورات لازم را جهت رفع مشکلات و اجابت درخواست های ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات صادر کردند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: ملاقات مردمی مدیرکل به صورت هفتگی و مستمر برگزار می شود و شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی و یا با شماره های ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۷۶ و ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۴۶ درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.