شناسهٔ خبر: 121443 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وداع با رستم قاسمی، وزیر پیشین راه و شهرسازی

رستم قاسمی رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی بعد از تحمل یک دوره بیماری، صبح امروز پنجشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، بعد از یک دوره تحمل بیماری به همرزمان شهیدش پیوست.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، سه‌شنبه  یکم آذر ۱۴۰۱، ضمن تقدیر از تلاشهای رستم قاسمی در دوران مسئولیت خود در وزارت راه و شهرسازی و آرزوی سلامتی برای ایشان، با استعفای آقای رستم قاسمی در پی تشدید بیماری، موافقت کرد و ابراز امیدواری نمود که از توانمندی‌های ایشان پس از بهبودی کامل استفاده شود.

مرحوم مهندس رستم قاسمی دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در آیین بهره‌برداری از باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، کلنگ‌زنی مرکز پشتیبان کنترل فضای کشور و آغاز طراحی و احداث ترمینال یکصد هزار مترمربعی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد شرکت کرده بود.
وزیر راه و شهرسازی، معاونان، رؤسای سازمان و شرکت های تابعه و کارکنان وزارت راه و شهرسازی ضمن  تآثر و تألم خاطر، درگذشت مهندس رستم قاسمی را به خانواده  و بازماندگان معزا تسلیت و تعزیت می گوید.