شناسهٔ خبر: 121494 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

جمعه با حضور وزیر و معاونان انجام شد

نهایی کردن متن تبصره‌های راه و شهرسازی در لایحه بودجه ۱۴۰۲

نهایی کردن متن تبصره‌های راه و شهرسازی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ وزیر راه و شهرسازی در جلسه فوری، جمعه ۱۸ آذر بررسی و اصلاح متن تبصره‌های مربوط به حوزه راه و شهرسازی را در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور را در دستور کار قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز جمعه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۱، با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان مسکن و ساختمان، حمل و نقل و برنامه‌ریزی و مدیریت منابع ، سرپرست حوزه وزارتی و دیگر مسوولان جلسه اصلاح متن تبصره‌های لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

در این جلسه معاونان مسکن و شهرسازی و حمل و نقل موارد و نظرات خود را بیان و تصمیمات لازم برای نهایی کردن تبصره های بودجه گرفته شد.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع نیز جزییات مربوط به بودجه ۱۴۰۲را ارایه و موارد مورد نظر برای نهایی شدن و ارایه به دولت را یادآور شد.
مهرداد بذرپاش در جلسه فوریت در بررسی کارشناسی و توجه به تناسب بودجه و تبصره های و مجوزهای مورد نظر برای رسیدن به اهداف برنامه ای در دو حوزه مسکن و شهرسازی و حمل و نقل را ضروری دانست.
یادآوری می شود با توجه به ضرورت نهایی شدن لایحه بودجه ۱۴۰۲ در دولت این نشست امروز جمعه ۱۸ آذرماه در ساختمان دادمان برگزار شد.