شناسهٔ خبر: 121524 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز پرستار و اجرای طرح همسفر خورشید انجام شد:

دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد و تجلیل از همسر جانباز در خراسان شمالی

جانباز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س)؛ روز پرستار و اجرای طرح همسفر خورشید با خانواده جانباز محمد مهدی کمالی و خانم مریم قویدل، همسر این جانباز سرافراز دیدار و از زحمات وی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، در این دیدار گفت: جانبازان عزیز با داشتن مشکلات جسمی و روحی به مراقبت نیاز دارند و بیشترین زحمات و مراقبت آن ها بر دوش خانواده ها به ویژه همسران شان است که با صبوری و دلسوزی به این دلاورمردان رسیدگی می کنند.

وی افزود: مناسبت های مختلف، بهانه ای است برای این که دین مان را به این عزیزان ادا کنیم و امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

روزفراخ، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی نیز تصریح کرد: اگر به طور شبانه روز هم بدویم نمی توانیم ذره ای از زحمات شهدا، ایثارگران و جانبازان را جبران کنیم و این مناسبت ها فقط بهانه ای برای تسلی خاطره ما همچنین روحیه گرفتن از اسطوره های صبر و استقامت است.

وی اضافه کرد: با تجلیل از جانبازان و ایثارگران و خانواده آن ها تلاش می کنیم از مسیر شهدا خارج نشویم و بتوانیم راه شان را ادامه دهیم و آن را حفظ کنیم.