شناسهٔ خبر: 121534 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی درگذشت رستم قاسمی

رستم قاسمی معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با صدور پیامی درگذشت رستم قاسمی، وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن پیام تسلیت علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی ، به شرح زیر است: 

 به مشیّت مقدّر الهی و رضای پروردگار سر فرود می‌آوریم و به تلخی، دریغاگوی غیاب مردی می‌شویم که مرگ، هرگز نمی‌تواند نام و نشانش را بمیراند.

 خبر ناگوار درگذشت برادر ارجمند مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی، جهادگر ایثارگر و جانباز و رزمنده ۸ سال دفاع مقدس؛ موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

 کارنامه خدمت مهندس قاسمی چه در دوره وزارت راه و شهرسازی و چه در مسئولیت‌های متعدد قبلی در وزارت نفت، قرارگاه خاتم‌الانبیاء و پشتیبانی از جریان پر افتخار مقاومت و خنثی‌سازی تحریم‌های کمرشکن استکبار علیه ملت ایران، کارنامه‌ای درخشان و مایه آبروی آن عنصر خدمتگزار، مردمی و ولایتمدار در دنیا و آخرت خواهد بود.

این ضایعه و مصیبت اندوهگین را به خانواده محترم ایشان، همرزمان و همکاران معزز در وزارت راه و شهرسازی و دولت مردمی تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.