شناسهٔ خبر: 121750 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی اعلام کرد

حمایت از دانش‌بنیان‌ها و تولیدکنندگان در ششمین نمایشگاه حمل و نقل

وحید قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، تصریح کرد: در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان در صنعت حمل و نقل حمایت و آنها را برای همکاری تشویق می‌کنیم.

وحید قربانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بیان داشت: ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از تاریخ ۲۷ لغایت ۲۹ آذرماه امسال در شبستان مصلی امام خمینی (ره) با حمایت وزارت راه و شهرسازی، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

وی افزود:  در این نمایشگاه ۳۱۱ شرکت دولتی و خصوصی و دانش بنیان حوزه حمل و نقل در فضایی بیش از ۱۴ هزار متر مربع در نمایشگاه حضور دارند.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: در این نمایشگاه فعالان حوزه‌های حمل و نقل جاده‌ای، دریایی، هوایی، ریلی، حمل و نقل ترکیبی و هوشمند، راهسازی و راهداری، فنی و عمرانی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ ها حضور دارند.

قربانی گفت: تلاش می‌کنیم تا با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی سالانه، شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان را در صنعت حمل و نقل  با هدف تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی  حمایت و تشویق کنیم.
وی تأکید کرد: برگزاری پنل های تخصصی مرتبط با حمل ونقل و پاسخگویی روزانه به مراجعه کنندگان در تمام شقوق حمل ونقل در بخش ارتباطات مردمی و برگزاری نشست های خبری معاونان وزیر راه و شهرسازی از ویژگی های خاص این نمایشگاه است.