شناسهٔ خبر: 12177 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایان عملیات بهسازی محورهای ارتباطی هشترود/ آغاز احداث راه دسترسی به مسکن مهر چاراویماق در آذربایجان شرقی

راهسازی رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان های هشترود و چاراویماق در آذر بایجان شرقی از پایان عملیات زیرسازی و شن ریزی راه روستائی قزللو وقوپوز و احداث راه دسترسی به مسکن مهر شهرستان چاراویماق با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال خبر داد.همزمان نیز بخشدار مرکزی شهرستان اسکو از محورهای روستائی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ،علیرضا اوشال در باره این خبر گفت : عملیات شن ریزی ، تسطیح و کمپکت این محور برای اجرای آسفالت  از سوی پیمانکار طرف قرارداد به پایان رسید.

اوشال در این رابطه بیان کرد: طول مسیر راه روستایی قزللو و قوپوز ۶/۵ کیلومتر و حجم عملیات خاکریزی و شن ریزی  بترتیب ۲۵ هزار و ۱۷۰ هزار متر مکعب است . 

وی با بیان اینکه عملیات قیرپاشی برای آماده سازی اجرای عملیات آسفالت نیزآغاز شده، گفت:حجم عملیات تونان در مسیر قوپوز یک هزار و ۸۰۰ متر مکعب است.

بهمن خلیل زاده رئیس اداره راه وشهرسازی چاراویماق نیز در خبری دیگر گفت : راه دسترسی به مسکن مهر این شهرستان از وضع نابسامانی برخوردار بوده که مشکلات عمده ای در رفت و آمد اهالی به خصوص در فصل زمستان ایجاد می کرد که با تلاش راهداران ساماندهی شده است.

 وی افزود : برای تسطیح این مسیر حدود چهار هزار و ۵۰۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری بوسیله ماشین آلات راهداری این اداره انجام گرفت .

بازدید بخشدار اسکو از محورهای روستائی

رئیس اداره راه وشهرسازی اسکو در جریان بازدید بخشدار مرکزی اسکو از محورهای روستایی بخش مرکزی این شهرستان بر لزوم ساماندهی و ایمن سازی تردد در محورهای روستایی تأکید کرد و گفت: لکه گیری معابر و نصب سرعت گیر از مواردی هستند که می توانند در بهبود وضعیت مسیر های روستایی اسکو مؤثر باشند.

علی شقاقی نیز در حاشیه این بازدید بیان کرد: با توجه به توریستی بودن منطقه و قرار گرفتن روستای تاریخی کندوان در این شهرستان که هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی بخصوص در فصل تابستان است، عملیات راهدای این منطقه باید بصورت جدی و مستمر مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین به آخرین وضعیت مشکل فاضلاب پروژه ۷۲ واحدی استیجاری شهر ایلخچی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سر ریز شدن فاضلاب بلوک های این پروژه مشکلات زیادی را برای ساکنان منطقه بوجود آورده بود، پیمانکار با هماهنگی و نظارت این اداره نسبت به حل مشکلات موجود با صرف اعتباری معادل ۳۰۰ میلیون ریال اقدام کرده است./

نظر شما