شناسهٔ خبر: 121864 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

جزئیات کارگاه‌های تخصصی ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته

نمایشگاه جزئیات کارگاه‌های تخصصی ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته که در روزهای ۲۷ تا ۲۹ آذر ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کارگاه‌های تخصصی جانبی ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار حمل و نقل دانش‌بنیان، توسعه پیشرفته و رونق اقتصادی همزمان با برگزاری نمایشگاه طی سه روز و در روزهای ۲۷ تا ۲۹ آذر در محل مصلی امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود.

راه‌آهن‌های مناطق کویری، چالش‌ها و راهکارهای نوین

در کارگاه تخصصی راه‌آهن‌های مناطق کویری، چالش‌ها و راهکارهای نوین که روز یکشنبه ۲۷ آذر از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود مسعود فتحعلی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به ایراد نقطه نظرات خود در این رابطه خواهد پرداخت. برگزار کننده این کارگاه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی است.

لجستیک، حمل و نقل و ایفای نقش برجسته در ترانزیت و تجارت بین‌المللی با استراتژی‌ها

در کارگاره لجستیک، حمل و نقل و ایفای نقش برجسته در ترانزیت و تجارت بین‌المللی با استراتژی‌ها که روز دوشنبه ۲۸ آذر از ساعت ۱۳ تا ۱۴ در نیم طبقه شبستان برگزار می‌شود، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی مدیرگروه حمل و نقل دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت، علی خان‌پرو کارشناس حمل و نقل مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی و راضیه آسوده دکترای مهندسی برنامه‌ریزی حمل و نقل دانشگاه علم و صنعت ایران به ارایه نقطه نظرات خود در خصوص موضوع کارگاه تخصصی می‌پردازند. برگزار کننده این نشست تخصصی نیز مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی است.

ارایه تجربیات پیاده‌سازی سیستم مدیریت روسازی در معابر شهری

در کارگاه ارایه تجربیات پیاده‌سازی سیستم مدیریت روسازی در معابر شهری که روز سه‌شنبه ۲۹ آذر از ساعت ۱۳ تا ۱۴ در نیم طبقه شبستان برگزار می‌شود، سیدمسعود کریمی کارشناس ارشد اداره کل مهندسین مشاور حضور دارد و موضوع کارگاه را بیان خواهد کرد. برگزار کننده این کارگاه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.

جزئیات کارگاه‌های تخصصی ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته