شناسهٔ خبر: 122149 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل و نقل انجام خواهد شد؛

پاسخگویی تلفنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

کیانپور به مناسبت هفته حمل و نقل مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک روز دوشنبه ۲۸ آذر به طور مستقیم با هم وطنان عزیز به صورت تلفنی گفتگو خواهد کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همزمان با هفته حمل و نقل و در راستای طرح تکریم و بررسی مسایل و دریافت پیشنهادات مردمی، مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در روز دوشنبه ۲۸ آذرماه  ۱۴۰۱ به صورت تلفنی پاسخگوی تقاضاها، درخواست‌ها و پی گیری پیشنهادات و نظرات مردمی خواهد بود.

هموطنان می توانند از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح از طریق شماره ۸۸۰۲۶۶۶۰  به صورت تلفنی با مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفتگو و نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در آذر ماه سال ۱۳۶۲، کالاهای اساسی در بنادر انباشته شده بود که در پی آن حضرت امام خمینی (ره) با صدور پیامی، از کامیون داران درخواست کرد تا به بنادر جنوبی رفته و در انتقال کالاها به سراسر کشور مشارکت داشته باشند. به دنبال این پیام، کامیون داران از سراسر کشور در بنادر حاضر شدند و کالاهای اساسی را به استانهای کشور منتقل کردند.

در سال ۱۳۷۶، به پیشنهاد وزارت راه و ترابری سابق ۲۶ آذر از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز ملی حمل و نقل انتخاب شد و هر ساله مردم با بزرگداشت این روز، جهاد و فداکاری کامیون داران و کارکنان بخش حمل ونقل کشور گرامی داشته می شود.