شناسهٔ خبر: 122156 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام طی پیامی فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سید زاهدین چشمه خاور، مدیر کل راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای استان طی پیامی فرارسیدن هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بدون شک حمل و نقل در جامعه امروزی نقش بی‌بدیلی در همه مناسبات داشته و جزء لاینفکی از زندگی بشر به شمار می‌رود ، 26آذر 1362 یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی است، این روز را می توان نمایش توان و غیرت مردانه تلاشگران عرصه حمل‌ و نقل در بسیج همگانی و پاسخگویی به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و حرکت جهادگرانه آنان در شرایط حساس دفاع مقدس و جلوگیری از بحران اقتصادی کشور دانست.

از سویی دیگربرای برقراری ترددی ایمن در راه­ها و تامین نیازهای زیرساختی در حوزه حمل و نقل جاده­ای، مردانی سخت کوش و بی ادعا در هر ساعت از شبانه روز می­کوشند تا نبض حمل و نقل در شبکه راه­ها و شریان­های حیاتی کشور جریان داشته باشد که به پاس این زحمات و رشادت­ها روز یکم دی ماه روز راهدار نامگذاری شده است.

اول دیماه روز راهدار ، روز ارج نهادن به تلاش شبانه‌روزی راهداران پرتلاش در سرمای طاقت‌فرسای زمستان و درگرمای سخت تابستان در راستای خدمت‌رسانی و برقراری تردد ایمن می باشد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قشر حمل‌ونقل، از خداوند سبحان توفیق و سربلندی همه راهداران و جامعه راهداری را در انجام وظایف و ماموریت اجتماعی و شــغلی و تلاش بیش‌ازپیش در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همواره مسئلت می‌نمایم.