شناسهٔ خبر: 122170 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای از الویت‌های اصلی راهداری آذربایجان غربی است

کالای اساسی آذربایجان غربی سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای باری و مسافری جزو الویت های اصلی این اداره کل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، جابر اکبرپور سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در مصاحبه رادیویی با برنامه سلام یاشایش صدای مرکز استان با تبریک روز حمل و نقل، رانندگان و راهداری گفت : ارج نهادن به خدمات رانندگان و حمایت از فعالیت های آنان جزو برنامه های اصلی و الویت دار این اداره کل است.

وی افزود: تلاش در راستای تامین سهمیه سوخت و لوازم یدکی مانند لاستیک ، روغن و سایر موارد مشابه کارهایی است که در جهت خدمت رسانی به رانندگان ناوگان باری و مسافری بخش حمل و نقل جاده ای توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام می‌گیرد.

اکبرپور ادامه داد: طرح نوسازی ناوگان باری و مسافری بخش حمل و نقل جاده ای در دستور کار و از برنامه های الویت دار این اداره کل است و واردات کامیون های زیر سه سال و نیز معرفی جهت دریافت تسهیلات نوسازی این ناوگان از جمله اقدامات انجام گرفته و در حال انجام است که با حمایت های دولت سیزدهم امید است این امر تسریع شود.