شناسهٔ خبر: 12218 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

صبح امروز با حضور مسئولان شرکت عمران شهر جدید پردیس انجام شد؛

برگزاری تور بازدید ۱۰۰ متقاضی مسکن مهر پردیس/ افزایش قیمتی در مسکن مهر پردیس اعمال نشد

بازدید متقاضیان از مسکن مهر پردیس تور بازدید متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس از زون‌های یک، چهار شمالی و پنج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تور بازدید ۱۰۰ نفر از متقاضیان زون‌های یک، چهار شمالی و پنج مسکن مهر شهر جدید پردیس صبح امروز سه‌شنبه ۳۱ شهریور برگزار شد. گفتنی است که این زون‌ها مناطقی هستند که در برنامه افتتاح مسکن مهر این شهر جدید قرار دارند.

در این بازید سه ساعته، متقاضیان به برخی از بلوک‌های آماده تحویل و واحدهای تکمیل شده سرزدند، مجریان فنی به سوالات‌شان پاسخ دادند و در جریان آخرین وضعیت تکمیل این پروژه‌ها و جزئیات قیمت‌ها قرار گرفتند.

گفتنی است متقاضیان تونل‌ها، تصفیه‌‌خانه‌ها، دیوارهای حائل چند کیلومتری و ماشین‌آلات فعال در زون‌های مختلف پردیس را نیز مشاهده کردند و از نزدیک در جریان روند ساخت‌وساز و پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفتند. مجریان طرح نیز توضیحاتی را درباره واحدها و جزئیات ساخت آن‌ها دادند و با مقایسه‌ پروژه‌های مسکن مهر و وضعیت قیمت‌گذاری‌ها تاکید کردند که هیچ افزایش قیمتی در مسکن مهر پردیس اعمال نشده است.

به گفته برخی از مسئولان فنی شرکت عمران شهرهای جدید که در این بازدید همراه متقاضیان و مسئولان بودند، اعلام شد هزینه نصب انشعابات آب، گاز، برق و فاضلاب را دستگاه‌های خدمات‌رسان پس از نصب انشعابات با قیمت پایین‌تری برای متقاضیان محاسبه و به آنان اعلام می‌کنند.

در این بازدید متقاضیان از مسئولان شرکت عمران پردیس تقاضا کردند نسبت به انجام اطلاع‌رسانی‌های دقیق و به موقع اقدام کنند تا آنان مجبور نشوند با مراجعه به فضاهای مجازی اخبار نادرست را دریافت کنند.

عصر امروز نیز سری دوم تور بازدید متقاضیان مسکن مهر پردیس برگزار می‌شود./ 

برچسب‌ها:

نظر شما