شناسهٔ خبر: 122186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر معاون راه و شهرسازی به گلستان رخ داد؛

بازدید مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از سکونت گاه های غیر رسمی گرگان

راه و شهرسازی گلستان مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر خود به استان گلستان به بازدید میدانی از سکونت گاه های غیر رسمی شهر گرگان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در جریان سفر یک روزه ی خود به استان گلستان از سه سکونت گاه غیر رسمی شهر گرگان بازدید کرد.

از جمله این محلات می توان به محله چناران، اوزینه و کوی محتشم اشاره کرد که پیش از این توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان نسبت به بازسازی و مرمت آن اقدام شده بود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه این بازدید در مراسم افتتاحیه آسفالت بازآفرینی محله انجیراب گرگان حضور یافت.

آئینی در ادامه از پروژه سرای محله انجیراب گرگان که از پروژه‌های متوقف شده ی استان بود بازدید کرد.این پروژه هم اکنون فعال بوده و در مرحله سفت کاری قرار دارد.

محله انجیراب گرگان جزو سکونت گاه غیر رسمی و محلات هدف بازآفرینی بوده که پنج پروژه در آن منطقه در حال اجرا است.گفتنی است پنج سکونت گاه غیر رسمی در شهر گرگان و مجموعاً ۴۷۶ هکتار سکونتگاه غیررسمی در استان گلستان وجود دارد.

لازم به ذکر است بازدید از محلات هدف بازآفرینی و بررسی وضعیت پروژه‌های استان گلستان از برنامه های سفر یک روزه ی معاون راه و شهرسازی و هیئت همراه وی به این استان است.