شناسهٔ خبر: 122188 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح آسفالت معابر شهری گلستان خبر داد؛

بهسازی و آسفالت معابر شهری گرگان تا پایان سال

راه و شهرسازی گلستان معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح آسفالت معابر شهری استان گلستان گفت: با همکاری شهرداری ها و ایجاد امکانات لازم، تا پایان سال تمام معابر شهری گرگان آسفالت و بهسازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)،محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر یک روزه خود به استان گلستان در مراسم افتتاح آسفالت معابر شهری این استان شرکت کرد.

وی در جریان حضور در این مراسم گفت: هدف شرکت بازآفرینی شهری ایران محرومیت زدایی از محلات کم برخودار کشور بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنیم.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ادامه داد: محرومیت در محلات فرسوده نتیجه کوتاهی ما در سال های گذشته بوده و الان باید اقدامات خود را جبران کنیم.

وی افزود: در یک سال گذشته هزار و ۳۵۰ کیلومتر از معابر خاکی کشور بهسازی شده است.

آئینی با بیان اینکه در شرکت بازآفرینی شهری ایران برنامه ریزی شده که تا سه سال آینده هیچ معبر خاکی ای در کشور وجود نداشته باشد، گفت: با فراهم کردن امکانات لازم و همکاری شهرداری ها تا پایان سال تمام معابر شهری گرگان آسفالت و بهسازی خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین تصریح کرد: آنچه که سند ملی بازآفرینی شهری در حوزه خدمات و مسکن از ما می‌خواهد، توجه به حوزه های خدماتی مانند بهداشتی و مسکن در همه محلات کشور است.

 آئینی در انتها یادآور شد: در این حوزه باید به شرایط متوسط کشور برسیم که این امر همت همه ی دستگاه‌ها و مسئولین امر را می طلبد.