شناسهٔ خبر: 12219 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایان عملیات ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در هرمزگان

احداث مدرسه مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از تکمیل عملیات ساخت یک مدرسه در ۲۰ روز از سوی سازمان راه و شهرسازی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، فرشید دستوان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: دبستان ۱۲ كلاسه شهيد حميد رضا محمودي شهرک مهر پیامبر اعظم (ص) از فروردين ماه ۹۴ كليد خورد.

وی با بیان اینکه احداث این مدرسه تا ۱۰ شهريور ۹۴ با پيشرفت فيزيكي ۵۰ درصد ادامه داشت، افزود: بنا به تشخيص مدير كل و كارشناسان راه و شهرسازي، ادامه کار ساخت مدرسه مذکور به پيمانكار جديد سپرده شد و با تزريق ۱۵۰ نفر نيرو در چهار شيفت كاري به صورت شبانه روزي اين روند تسريع شد.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه مدرسه شهید حمید رضا محمودی اول مهرماه میزبان دانش آموزان خواهد بود،گفت: راه و شهرسازی بنا به نیاز اهالی شهرک پیامبر اعظم(ص) به وجود این مدرسه،تمام تلاش خود را برای تکمیل آن به کار برده است.
وی همچنین به اعتبار ساخت این مدرسه اشاره کرد و گفت: این مدرسه یک هزار و ۴۷۱ متر مربع فضای آموزشی و ۳۰ متر مربع فضای جانبی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دستوان این اقدام را در نوع خود مهم ارزیابی کرد و افزود: ما معتقدیم با برداشتن هر قدم مشکلات زیادی در جامعه رفع خواهد شد و این اقدام نیز تأثیر زیادی در کاهش مشکلات والدین و دانش آموزان در پی خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد، با برنامه ریزی های صورت گرفته مدرسه مذکور برای میزبانی از دانش آموزان اول مهر تحویل آموزش و پرورش خواهد شد./

نظر شما