شناسهٔ خبر: 12224 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات ساخت بيمارستان تخصصی بوشهر تا چند ماه آینده

محمدجعفر علیزاده معاون وزير و رئيس مجری ساخت تأسيسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی از احداث بيمارستان تخصصی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي بوشهر، محمد جعفر عليزاده ضمن اعلام این خبر گفت: در جلسه اي که با حضور  معاون امور عمراني استاندار  بوشهر ،رياست دانشگاه علوم پزشكي ،مدير كل راه و شهرسازي و همچنين ديگر مسئولان استان و با حضور نمايندگان سازمان مديريت و  وزارت بهداشت برگزار شد،از اراضي مختلفي كه امكان احداث بيمارستان تخصصي در آن بود بازديد جامع تري داشته ايم، هر چند در جلسات كاري متعددي كه در اين خصوص با حضور مهندسان مشاور و نيرو هاي مرتبط تمامي گزينه‌ها بررسي شد.

عليزاده در ادامه بیان کرد: امروز توانستيم كه تمامي اراضي مورد نظر را از نزديك مورد بررسي قرار دهيم و در نهايت زمين كنار بيمارستان شهداي خليج فارس به تصويب نهايي رسيد .

وي افزود : نگاه وزارت بهداشت و نگاه استان اين است كه بتوانيم خدمات درماني مناسب تري به مردم ارائه دهيم.

معاون وزير و رئيس مجري ساخت تأسيسات دولتي و عمومي وزارت راه و شهرسازي در ادامه گفت: ان شاءاله با زمان بندي مشخصي كه در اين جلسه تعيين شد حداكثر ظرف چند ماه آينده عمليات اجرايي احداث اين بيمارستان آغاز خواهد شد.

عليزاده تأکید كرد: پهناي زمين در استان بوشهر و جنس خاك باعث مي شود كه هزينه پي سازي تقريباً در اين استان نسبت به استان هاي ديگر متفاوت باشد و لذا ساخت اين ساختمان ها به علت اهميت و حساسيت بايد روي شمع بنا شود كه مطالعات نهايي شمع در مدت دو ماه آينده به پایان مي‌رسد و بلافاصله عمليات اجرايي اين بيمارستان را در استان شروع خواهيم كرد./

نظر شما