شناسهٔ خبر: 122487 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبر داد؛

آغاز ساخت فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن تیران

کاشفی اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه فاز اول ساخت طرح نهضت ملی مسکن تیران در مرحله سفت‌کاری قرار دارد، از شروع ساخت ۳۸ واحد در فاز دوم این طرح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: حدود پنج هزار نفر در شهرستان تیران و کرون متقاضی بهره‌مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن بودند و در سامانه اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد حدود دو هزار و ۲۰۰ نفر واجد شرایط نهایی شناخته شدند.  

وی با اشاره به اهمیت سرعت بخشی به اجرای این طرح اذعان داشت: در حال حاضر فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران به تعداد ۱۴۶ واحد در قالب ۳۹ بلوک در دست اجرا است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون افزود: اجرای اسکلت این میزان از پروژه اتمام یافته و در مرحله سفتکاری قرار دارد.  

وی با بیان اینکه ساخت فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن تیران به تعداد ۳۸ واحد آغاز شده است عنوان کرد: این تعداد واحد در قالب هشت بلوک با زیربنای چهار هزار و ۱۱۶ مترمربع و به روش اسکلت بتنی ساخته می‌شود.  

کاشفی ابراز داشت: میزان تسهیلات این تعداد واحد مسکونی ۱۱۴ میلیارد ریال است.  

وی خاطرنشان کرد: در راستای تامین مابقی اراضی مورد نیاز این طرح در شهرستان تیران و کرون الحاق ۴۰ هکتار اراضی به محدوده شهری در دستور کار قرار دارد.