شناسهٔ خبر: 12253 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛

جزئیات بازدید متقاضیان مسکن مهر از ساخت‌ و‌ سازهای پردیس/ زمان تعیین قیمت نهایی و تحویل پروژه‌ها

بازدید متقاضیان از مسکن مهر پردیس متقاضیان مسکن مهر پردیس در قالب تورهای مختلف از روند ساخت و ساز پروژه‌های شهر جدید پردیس بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان مسکن مهر پردیس در فازهای ۱۱ و ۵ در دو نوبت با حضور در محل پروژه‌های مسکن مهر از نزدیک در جریان تکمیل واحدهای خود قرار گرفتند که گزارش آن در ادامه آمده است:

پیرو وعده مسئولان شرکت عمران شهر جدید پردیس به متقاضیان جهت فراهم آوردن زمینه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر، تعداد زیادی از متقاضیان مسکن مهر این شهر جدید با هماهنگی قبلی و در دو نوبت از زون‌های افتتاح پروژه‌های مسکن مهر فاز ۱۱ و فاز ۵ بازدید کردند. در این بازدید که با هدف اطلاع‌رسانی به متقاضیان در خصوص آگاهی از آخرین تغییرات پروژه‌های در دست تکمیل این شهر به ویژه در زون‌های افتتاح فاز ۱۱ و فاز ۵ ترتیب داده شده بود، در ابتدا متقاضیان از بلوک‌ها و واحدهای آماده تحویل زون افتتاح فاز ۱۱ (زون ۴) بازدید کردند که مدیر طرح فاز ۱۱ شهر جدید پردیس در پاسخ به پرسش‌های متقاضیان توضیحات مناسب را در این خصوص ارائه داد.

همچنین با توجه به اینکه بخش زیادی از پرسش متقاضیان در خصوص شیوه تعیین قیمت نهایی پروژه و زمان افتتاح و تحویل واحد بود، در این خصوص به آنان اعلام شد در محاسبه قیمت نهایی تلاش شده با اتخاذ تدابیری مانند استفاده از منابع داخلی شرکت عمران پردیس، بخش زیادی از هزینه‌های اجرا تامین شده و از متقاضی دریافت نشود.

در ادامه متقاضیان با توضیحات مدیر طرح فاز ۱۱، مبنی بر اینکه مسیر اصلی دسترسی به فاز ۱۱ از جاده قدیم تهران - پردیس و آزاد راه تهران - پردیس از طریق دو تونل پیش‌بینی شده است در جریان آخرین مراحل اتمام تونل‌های دسترسی فاز ۱۱ و آسفالت محورهای منتهی به تونل‌ها قرار گرفتند. نکته جالب توجه استقبال متقاضیان از پیشرفت مناسب کارها در فاز ۱۱ و همچنین رضایت آنان از فعال بودن کارگاه این فاز بود.

جزئیات سری دوم بازدید متقاضیان از مسکن مهر پردیس

بازدید دوم مربوط به متقاضیان پروژه‌هایی بود که محل اجرای آن در فاز ۵ شهر پردیس قرار داشت. با هماهنگی شرکت عمران پردیس مانند زون‌های افتتاح فاز ۱۱، بخشی از پروژه‌های واقع در پایین محور ۵۲ متری در این فاز، به عنوان زون افتتاح در نظر گرفته شده است؛ خوشبختانه تعیین زون افتتاح در فاز ۵، ضمن ایجاد نشاط در میان سازندگان و ترغیب آنان به تسریع کارهای باقیمانده در این بخش از فاز ۵، رضایت خوب متقاضیان را نیز در پی داشت. در این بازدید که با حضور مدیر پروژه شرکت توسعه شهرسازی ایرانیان و تعداد زیادی از مدیران پروژه‌ها همراه بود، متقاضیان علاوه بر مشاهده روند عملیات اجرایی پروژه‌ها از واحدهای نمونه و آماده که به این منظور در نظر گرفته شده بود بازدید کردند.

در ادامه متقاضیان در خصوص قیمت تمام شده این فاز همچنین زمان تحویل سوال کردند که در پاسخ از سوی مدیران پروژه‌ها اعلام شد انتخاب زون افتتاح از سوی شرکت عمران پردیس به معنای آماده شدن برای تکمیل و افتتاح پروژه‌های واقع در این زون برای ماه‌های آتی است و آنها درصدد هستند براساس برنامه اعلامی از سوی شرکت عمران پردیس طی چند ماه آینده نسبت به تکمیل و تحویل واحدها اقدام کنند.

در خصوص تعیین قیمت نهایی فاز ۵ نیز به متقاضیان اعلام شد مراحل پایانی تعیین قیمت نهایی در حال انجام است که پس از جمع‌ بندی موضوع با سازندگان و تعیین سهم کمک شرکت عمران پردیس از محل منابع داخلی قیمت‌های نهایی به زودی به متقاضیان اعلام می‌شود.

از نکات جالب توجه دیگر این بازدیدها، علاقه و تمایل متقاضیان به آگاهی از اخبار دقیق پروژه‌ها از طریق سایت شرکت عمران پردیس بود که با پیگیری انجام شده از سوی شرکت عمران پردیس اعلام شد این درخواست در دستور کار روابط عمومی شرکت عمران قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند آخرین اخبار مسکن مهر را در قالب اطلاعیه و یا خبر از طریق سایت شرکت عمران پردیس دریافت کنند.

همچنین از سوی شرکت عمران پردیس اعلام شد از این پس بازدید متقاضیان از فازها مطابق برنامه‌ریزی انجام شده و به صورت هفتگی صورت می‌گیرد./

 

 

 

 

 

نظر شما