شناسهٔ خبر: 122537 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر جلسات کمیسیون ماده پنج خراسان شمالی؛

برگزاری منظم جلسات کمیسیون ماده پنج کلیه شهرهای استان / رشد ۳۰ درصدی در برگزاری تعداد جلسات

تعداد جلسات کمیسیون ماده 5 خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر جلسات کمیسیون ماده پنج خراسان شمالی گفت : جلسات کمیسیون ماده پنج کلیه شهرهای استان به طور منظم برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی در این خصوص عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ تا این لحظه ۸۰ جلسه کمیسیون ماده پنج استان و کمیته فنی ذیل آن در شهرهای مختلف با بررسی ۴۸۷ پرونده برگزار شده است که سهم شهرستان بجنورد ۲۱ جلسه با بررسی ۱۸۰ پرونده و سهم دیگر شهرهای استان ۵۹ جلسه با بررسی ۳۰۷ پرونده بوده است.

وی اضافه کرد: این در حالیست که در کل سال ۱۴۰۰، ۸۲ جلسه کمیسیون ماده پنج استان و کمیته فنی ذیل آن در شهرهای مختلف استان با بررسی ۵۱۳ پرونده برگزار شده که سهم شهرستان بجنورد ۳۹ جلسه با بررسی ۲۴۸ پرونده و سهم دیگر شهرهای استان نیز ۴۳ جلسه با بررسی ۲۶۵ پرونده است .

قاسمی تصریح کرد : البته از سال ۱۴۰۱ هنوز ۳ ماه باقی مانده است که قطعاً جلسات بیشتری در این ماه های آتی با توجه به حجم پرونده ها برگزار خواهد شد .

وی به مقایسه تعداد جلسات برگزار شده نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد جلسات سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۳۰  درصد رشد داشته است که طی آن پرونده های واصله به دبیرخانه کمیسیون تعیین تکلیف گردیده اند.

دبیر کمیسیون ماده پنج استان خراسان شمالی اضافه کرد: با توجه به دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به عنوان رییس کمیسیون، در صورت به حد نصاب نرسیدن پرونده های کمیسیون شهرهای استان، جلسات کمیسیون مزبور به صورت مشترک بین چند شهر برگزار می شود.

وی ابراز کرد: کلیه صورتجلسات کمیسیون ماده پنج استان می بایست پس از تصویب در استان جهت تایید نهایی به دفتر نظارت معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی ارسال شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در پایان افزود : کلیه صورتجلسات کمیسیون های ماده پنج و کارگروه ها بعد از تصویب در وب سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir بارگذاری خواهد شد و متقاضیان محترم می توانند به این وب سایت مراجعه نمایند.