شناسهٔ خبر: 12268 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توزيع ده هزار تن قير در بين شهرهاي كوچك مازندران

قیرپاشی مسئول راه‌هاي روستايي اداره كل راه و شهرسازي مازندران از توزيع ده هزار تن قير در بين شهرهاي كوچك ( زير بيست‌ هزار نفر جمعيت ) استان از سوی اين اداره كل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از‌ اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران سهراب طور ضمن بيان اين مطلب افزود:با توجه به عملكرد مثبت مجموعه راه و شهرسازی استان‌ در آسفالت راه‌هاي روستايي مقرر شد‌‌ حواله‌هاي قير براي بهسازي و آسفالت راه‌هاي شهرهاي كوچك استان از سوی اين اداره‌كل تنظيم و در اختيار شهرداري‌ها قرار گيرد.

مسؤل راه‌هاي روستايي راه و شهرسازي مازندران اضافه کرد: ارزش ريالي تهيه این میزان قير بيش از یکصد ميليارد ريال اعلام شده است.

طور ادامه داد:براساس برنامه‌ريزي صورت گرفته تا به امروز توزيع قير در بين ۴۰ شهر استان در دست اجرا است كه از جمله آنها مي‌توان شهرهاي زيرآب،سيمرغ،شيرگاه، مرزن‌آباد،كلارآباد،‌نشتارود ،عباس‌آباد و ... را نام برد.

وي درخصوص مشخصان اجرايي برای استفاده از قيرهاي ياد شده بیان کرد: مقرر شد با توزيع اين قيرها عمليات بهسازي و روكش آسفالت محورهاي اصلي شهرها و محورهاي دسترسي به روستاها صورت پذيرد./

نظر شما