شناسهٔ خبر: 12317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام مهندسی بوشهر:

ورود کاندیداهای مستقل عاملی برای شرکت در انتخابات است

فرزاد رستمی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام مهندسی بوشهر ابلاغیه اخیر وزیر راه را مسئله خوبی برای جلب حمایت مهندسان دانست و گفت: این بخشنامه باعث راغب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر شدن تمامی اعضای نظام‌مهندسی برای حضور در انتخابات شد.

فرزاد رستمی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در این خصوص بیان کرد: این ابلاغیه باعث اعتمادسازی خوبی بین جامعه‌مهندسان شد و تمایل آنها را برای حضور در انتخابات بیش از پیش کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: ورود کاندیدای جدید و مستقل از بدنه دولت خود باعث جذب اعضا برای شرکت در انتخابات شد، زیرا که شائبه دخالت دستگاه نظارت بر امور اجرایی با این اقدام دیگر از میان رفت.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام‌مهندسی بوشهر همچنین اطلاع‌رسانی به وسیله پیامک از یک سو و گسترش مراکز رأی‌دهی را از سویی دیگر از عوامل افزایش تعداد رأی‌دهنگان در انتخابات پیش‌رو دانست و گفت: در سال‌های گذشته بسیاری از اعضا به دلیل طولانی بودن مسیر و بعد مسافت قادر به شرکت در انتخابات نبودند که امسال این مشکل نیز رفع شد.

رستمی در این خصوص اضافه کرد: انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر همزمان با سراسر کشور در روز پنج‌شنبه مورخ ۹۴/۷/۱۶ برگزار می‌شود که هدف از برگزاری آن تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در معماری و شهرسازی و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی خواهد بود.

وی بیان کرد: در حال حاضر در استان بوشهر حدود چهار هزار و ۷۰۰ مهندس عضو (بدون پروانه – با پروانه) در رشته‌های هفت‌گانه (عمران – معماری – برق – مکانیک – شهرسازی – نقشه‌برداری – ترافیک) وجود دارند./

نظر شما