شناسهٔ خبر: 123216 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی:

جامعه حمل و نقل امروز، دارای بصیرت و وفادار به انقلاب اند

رانندگان اراک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در نشستی مشترک با رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان اراک گفت: جامعه حمل و نقل امروز، دارای بصیرت و وفادار به انقلاب اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، در نشست مشترک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با جمعی از رانندگان شهرستان اراک، ضمن بررسی وضعیت فعالیت رانندگان از تلاش رانندگان نمونه حمل و نقل کالای شهرستان اراک و رانندگانی که در جابه جایی مواکب در ایام اربعین حضور فعال داشتند تجلیل شد.

جهانی در این نشست با اشاره به این موضوع که خوشبختانه جامعه حمل و نقل امروز دارای بصیرت و وفادار به انقلاب و مردم است گفت: رانندگان گرداننده چرخ اقتصاد هستندکه اگر نباشند، تمامی بخش های دیگر اقتصاد به زحمت می افتند، لزوم توجه به مطالبات، رفع مشکلات و تسهیل امور رانندگان سالهاست که در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است و خوشبختانه جامعه امروز حمل و نقل کشور برای خدمت رسانی به مردم همواره ثابت قدم است و علیرغم وجود برخی مشکلات و کمبودها اجازه سوء استفاده بیگانگان و دشمنان را نخواهند داد.

وی افزود: به پاس این خدمات عزم سازمانی بر این است تا با حمایت و پشتیبانی‌های همه‌ جانبه و کمک مؤثر به رانندگان، رضایتمندی آنها را فراهم و دغدغه آنها را در ارائه خدمات صادقانه به حداقل برسانیم.

جهانی در ادامه با اشاره به اهمیت برقراری تردد ایمن در راه‌ها اظهار کرد: در زمینه ایمن سازی راه‌ها هرچه تلاش کنیم باز جای کار دارد، لذا برداشتن هر قدم در این راستا گامی است برای حفظ جان مترددین جاده ها علی الخصوص صنف رانندگان که سرمایه ملی هستند.

وی با اشاره به سهم کل حمل و نقل و شقوق مختلف آن از تولید ناخالص داخلی و تاثیرات آن بر پیشرفت وتوسعه اقتصاد، تأکید کرد: شبکه ارتباطی راههای استان به عنوان زیر ساخت اصلی در صنعت حمل و نقل استان بوده و از عوامل عمده رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی استان میباشد و به عنوان شریانهای حیاتی و اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار است که با صرف اعتبارات کلان در طول سالیان متمادی به تکامل رسیده و محافظت از این سرمایه عظیم ملی، وظیفه ایست سنگین بر دوش راهداران که به فضل پروردگار تاکنون با وجود کمبودها و کاستی ها به خوبی از عهده آن بر آمده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: خدمت گذاران حوزه حمل‌ و نقل از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردارند که نباید از آن غافل شد.

وی با اشاره به هوشیاری جامعه حمل و نقل در برابر توطئه های دشمنان تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل کشور تقریبا ۹۰ درصد جابه جایی ها از طریق جاده‌ها صورت میگیرد و استان مرکزی در جابه‌جایی مسافرین بویژه در ایام اربعین و حمل کالاهای اساسی از بنادر جنوب کشور، جزء استان های برتر بوده و این امر در حالی اتفاق افتاد که صنعت حمل و نقل کشور با وجود تحریم ها و کاستی ها با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم ارائه داده است.

جهانی در ادامه گفت: رانندگان با بصیرت و غیور کشور در تمامی مراحل انقلاب نقش مهمی تا به این لحظه داشته و دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن گرامیداشت روز بصیرت و حماسه ۹ دی، از تعدادی از رانندگان به خصوص رانندگانی که در جا به جایی مواکب در ایام اربعین حضور فعال داشته اند با اهدا لوح تقدیر از سوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تجلیل شد