شناسهٔ خبر: 12343 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در نشستی با حضور نمایندگان نهاد ریاست جمهوری و وزارت راه و شهرسازی برگزار شد:

بررسی وضعیت زنان ساکن در محلات هدف بازآفرینی شهری شیراز، مشهد و تهران

زنان سکونتگاه‌های غیررسمی نشست هم اندیشی عملیاتی کردن تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به نمایندگی از وزارت راه و شهر سازی و معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار، نشست عملیاتی کردن تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با حضور اطهره نژادی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی نهاد ریاست جمهوری، تعدادی از کارشناسان معاونت امور زنان و خانواده این نهاد، سودابه احسانی مشاور امور بانوان وزیر راه و شهرسازی و جمعی از نمایندگان نهادهای مشارکت مردمی مرتبط برگزار شد.

در این نشست گزارش‌هایی درباره وضعیت زنان ساکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرهای شیراز، مشهد و محله سیروس تهران  توسط کارشناسان بیان شد.

لازم به ذکر است مراسم انعقاد تفاهمنامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خرداد ماه سال جاری با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمد سعید ایزدی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به امضا رسید.

همكاری و هماهنگی در خصوص توانمندسازی زنان ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده مصوب شهرهای کشور با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در قالب طرح‌ها و برنامه‌های بهسازی و نوسازی شهری به عنوان موضوع محوری این تفاهمنامه مطرح شده است.

-----------------------------------------------------------------------------------

برای مشاهده متن کامل تفاهمنامه اینجا را کلیک کنید.

-----------------------------------------------------------------------------------

نظر شما