شناسهٔ خبر: 123500 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی:

صدور هشدار نارنجی برای مناطق جنوب غربی کشور در روز چهارشنبه/ هوای تهران مطلوب‌تر می‌شود

گزارش هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای مناطق جنوب غربی کشور به علت بارش های شدید در روز چهارشنبه تاکید کرد: در روز پنج شنبه به غیر از جنوب شرق کشور در اکثر نقاط شاهد بارش باران خواهیم بود و همین وضع سبب مطلوب شدن هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی خواهد شد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از تداوم آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی برای امروز خبر داد و گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از روز چهارشنبه در نواحی غربی کشور و شمال خلیج فارس شاهد باران همراه با بادهای غالبا شدید خواهیم بود که این بارشها در مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای مناطق جنوب غربی کشور به علت بارش های شدید در روز چهارشنبه تاکید کرد: در روز پنج شنبه به غیر از جنوب شرق کشور در اکثر نقاط شاهد بارش باران خواهیم بود و همین وضع سبب مطلوب شدن هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه آسمان امروز  در تهران صاف همراه با غبار خواهد بود، تصریح کرد : از فردا شب پایتخت نشین ها شاهد بارش باران خواهند بود که همین وضع به مطلوب شدن هوا کمک خواهد کرد.

گودرزی با بیان اینکه بیشینه دمای تهران امروز به ۱۱ درجه بالای صفر خواهد رسید خاطرنشان کرد:‌ در  روزهای آینده شاهد سردتر شدن هوا در اکثر نقاط کشور خواهیم بود.