شناسهٔ خبر: 123709 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید بر نوسازی خودروهای فرسوده تأکید کرد

بازدید سرزده رئیس جمهور از پایانه بار اکبرآباد تهران و گفتگو با رانندگان

بازدید سرزنده از پایانه بار آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آخرین برنامه سفر خود به شهرستان بهارستان، به صورت سرزده به پایانه حمل و نقل کالای اکبر آباد در استان تهران رفت و پای درد دل رانندگان ناوگان باری نشست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز پنج‌شنبه در آخرین بخش از برنامه‌های سفر نیم‌روزه خود به شهرستان بهارستان به پایانه باربری این شهرستان رفت و در جمع رانندگان، کامیون‌داران و متصدیان شرکت‌های باربری این پایانه حضور یافت و به شکل مستقیم و بی‌واسطه از مطالبات، درخواست‌ها و مسائل آنان مطلع شد.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید سرزده از پیش بینی تسهیلات دولت برای نوسازی خودروهای فرسوده به خصوص در حوزه حمل و نقل باری خبر داد.

در سفر یک روزه رئیس جمهور به شهرستان بهارستان در استان تهران، «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی و دیگر وزرا و معاونان، رئیس جمهور را همراهی کردند.

رئیس‌جمهور پیش از این، به شهرستان های اسلامشهر، پاکدشت، پردیس، قدس، ملارد، شهریار، ورامین، قرچک، پیشوا و رباط کریم سفر کرده و تصمیماتی برای رفع مشکلات این مناطق گرفته است.

شهرستان بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر سه شهر نسیم شهر، گلستان و صالحیه در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرهای پر تراکم با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است که رییس جمهور امروز به آن شهر سفر کرد.