شناسهٔ خبر: 12404 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاري جلسه شوراي هماهنگي حمل و نقل در لرستان

جلسه حمل و نقل لرستان جلسه شوراي هماهنگي حمل و نقل استان لرستان با هدف بررسي عملكرد دستگاه‌هاي مربوطه و ارائه راهكارهاي مناسب باهدف بهبود وضعيت موجود مجموعه حمل و نقل استان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی لرستان جلسه شوراي هماهنگي حمل و نقل استان كه به رياست مديركل راه و شهرسازي و با حضور مديران اداره‌كل حمل و نقل و پايانه‌ها ،  آزمايشگاه فني و مكانيك خاك ، حوزه نظارت و كنترل پروژه‌هاي راهسازي و معاون فني و زيربنايي اداره‌كل راه‌آهن استان تشكيل شد ، شهرام ملكي مديركل راه و شهرسازي با اشاره به جايگاه مهم بخش حمل و نقل در استان ، گفت : تعامل و همكاري مجموعه حمل و نقل استان ، نقش مهمي در رسيدن به اهداف مربوطه و دستيابي به نتايج مناسب در اين بخش خواهد داشت .  

وي تأکید كرد : دستگاه‌هاي زيرمجموعه حمل و نقل در استان لرستان در چند سال اخير  عملكرد خوبي از خود نشان داده‌اند ، ولي بايستي در راستاي بهبود وضع موجود از تمامي ظرفيت‌ها و پتانسيل‌ها استفاده شود . 

در ادامه اين جلسه ، ساير اعضاء به بيان خلاصه‌اي از  عملكرد دستگاه‌هاي مربوطه در ۶ ماهه اول  سال ۹۴  و ارائه برنامه‌هاي آتي پرداختند ./

نظر شما