شناسهٔ خبر: 124302 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن

محمد جولانژاد سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در پیامی ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرارسیدن روز مادر و روز زن را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، در پیام محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و جمل و نقل جاده ای خوزستان آماده است:

*إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ* فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ*إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ*

روز بیستم‌ جمادی‌ الثانی‌، سرای‌ وحی‌ و نبوت‌ به‌ نور ستاره ای روشن شد که‌ روشنایی‌ او تا روز قیامت‌ پرتو افکن است، بانویی که مادر مومنان و معلم بزرگ اسلام بود و فرزندانی چون‌ حسن‌ و حسین‌ و زینب‌ سلام‌ الله‌ علیهم‌ را تحویل‌ جهانیان‌ داد و به اسلام جان دوباره و زندگی جاویدان بخشید.

تقارن مبارک ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را به تمام مادران و بانوان بویژه همکاران گرانمایه خود در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان شادباش و تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه پروردگار متعال برای آنان عزت، سعادت و حال خوش  آرزومندم.

از خداوند متعال خواستارم زنان این مرزو بوم  همچون گذشته افتخارآفرین و پرشور و شعور در صحنه مهرورزی در خانواده و خدمت به اجتماع بیش از پیش موفق و سربلند باشند و همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را داشته باشیم و محیط کار و جامعه مان از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.