شناسهٔ خبر: 124413 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

تکمیل و توسعه زیر ساخت های پایانه مرزی سرو در اولویت است

photo2850241409.jpg همزمان با بازدید معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی سرو،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از دستور کار قرار گرفتن تکمیل و توسعه این پایانه مرزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) ، جلسه بررسی توسعه زیرساخت های پایانه مرزی سرو با حضور معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و سایر مسئولین ذیربط در محل سالن جلسات این پایانه مرزی برگزار شد.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در حاشیه این جلسه گفت : افزایش محدوده پایانه مرزی سرو و دیوار کشی در آن جزو موارد بررسی شده در این جلسه بود که مقرر شد جلسه و تصمیم گیری نهایی با حضور مقامات استانی و سازمانی به زودی برگزار شود.

 وی افزود: در این جلسه همچنین بر لزوم توجه به جذب سرمایه گذار برای ساخت تیرپارک و احداث مجتمع خدماتی و رفاهی با توجه به تردد کامیونها و مسافرین از مسیر توسعه یافته ارومیه - سرو تاکید و مقرر شد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل کریدور مسافری پایانه مرزی سرو از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین شود.

گفتنی است در سفر معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همراهی وی ضمن دیدار با  فرمانده نیروی انتظامی استان و رئیس پلیس راه کشور بر اقدامات موثر این اداره کل جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان نیز اشاره کرد و افزود : انجام ۴۵۰ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت و بالغ بر ۲۵۰۰ کیلومتر خط کشی و نیز رفع اساسی ۴ نقطه حادثه خیز در ماه‌های اخیر به همراه نصب تابلو و علائم و سایر اقدامات مشابه بخشی از عملکرد این اداره کل بوده است.

پیمان آرامون همچنین همراه با معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در جلسه ای با حضور مدیران و مسئولان انجمن ها ، موسسات و شرکت‌های حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر شرکت و در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به این صنف به بحث و گفتگو پرداخت