شناسهٔ خبر: 12444 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد بیش از ۲۰۰ هزار خودرو از جاده اهر – تبریز در ۱۰ روز پایانی تابستان

ترافیک رئیس اداره راه و شهرسازی اهر از تردد نزدیک به ۲۱۰ هزار خودروی سبک و سنگین طی ۱۰ روز پایانی تابستان در جاده اهر – تبریز خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی , علی سلطانی در این‌باره گفت: در طول یک روز نزدیک به ۲۲۰۰ مورد تخلف سرعت غیرمجاز در این جاده ثبت‌ شده است .

سلطانی در ادامه افزود: جاده اهر – تبریز در ۱۰ روز پایانی تعطیلات تابستانی متحمل حجم بالای ترافیک بوده که این جاده کشش تحمل این حجم ترافیکی را ندارد .

وی بابیان اینکه در اواخر تابستان محورهای اهر – کلیبر – هوراند – مشگین شهر به‌ غیر از جاده اهر – تبریز شاهد تردد بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین بوده است، ادامه داد: پرترددترین روز در جاده اهر – تبریز با ۳۰ هزار خودرو ثبت‌ شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر در پایان با تأکید بر اینکه عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی منجر به بروز بسیاری از حوادث در جاده اهر – تبریز می‌شود، تأکید کرد: با تصویب اعتبار برای برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز، طرح ایمن‌سازی جاده‌ها در شهرستان اهر اجرا خواهد شد./

نظر شما