شناسهٔ خبر: 124510 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۱۰۳ هزار واحد مسکن شهری توسط بنیاد مسکن وارد فاز اجرا شد

سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ۱۰۸ هزار واحد مسکن شهری توسط آن بنیاد در شهرهای تحت مسئولیت خبر داد و گفت: ۱۰۳ هزار واحد مسکن شهری نهضت ملی وارد فاز اجرا شده است که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها ۲۳ درصد است.

حمیدرضا سهرابی معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن توضیحاتی ارایه کرد و گفت: حدود ۱۰۳ هزار واحد مسکن شهری در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده است که میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده حدود ۲۳ درصد است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از ۱۰۳ هزار واحد مسکن شهری که توسط بنیاد مسکن وارد فاز اجرا شده است، ۷۵ هزار واحد در حال اجرای فونداسیون، ۴۵ هزار واحد اتمام فونداسیون، ۱۸ هزار واحد اتمام اسکلت شدند.

۲۸ هزار واحد احداث شده توسط بنیاد در بهمن ماه بهره‌برداری می‌شود

سهرابی گفت: برنامه‌ریزی شده است تا ۲۸ هزار واحد مسکونی احداث و تکمیل شده توسط بنیاد مسکن در بهمن ماه افتتاح شود و به بهره‌برداری برسد.

بازسازی ۵ هزار واحد توسط بنیاد مسکن در بندر امام(ره)

وی در بیان جزئیات دیگر واحدهایی که توسط بنیاد در حال نوسازی و احداث است گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه شهر بندر امام بازسازی ۵ هزار واحد را نیز در حال انجام است که در مجموع در حوزه مسکن شهری ۱۰۸ هزار واحد توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.