شناسهٔ خبر: 124566 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز انجام می شود؛

بازگشایی کامل راههای روستایی استان همدان

صادقی راد مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: تمامی راه‌های روستایی استان همدان امروز به طور کامل بازگشایی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، صفر صادقی‌راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به برفروبی و نمکپاشی ۱۸ هزار و ۵۶۳ کیلومتر باند از راه‌های همدان گفت: بارش برف سنگین از ساعات اولیه بامداد شنبه ۲۴ دی‌ماه- تقریبا در تمامی محورهای راههای استان همدان آغاز شده است و عوامل راهداری همچنان درگیر برفروبی و نمکپاشی محورهای مواصلاتی هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و با تلاش جهادی عوامل راهداری استان تاکنون هیچ یک از راههای استان بجز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان مسدود نیست.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان تأکید کرد: احتمال وقوع پدیده کولاک در همه گردنه‌ها و محورهای استان وجود دارد و این مستلزم پرهیز از سفرهای غیرضروری بوده و تردد تنها با استفاده از زنجیرچرخ و رعایت سرعت مطمئنه امکان پذیر خواهد بود.

صادقی راد گفت: عملیات بازگشایی راه‌های روستایی استان پس از بازگشایی راه‌های اصلی آغاز شده و تاکنون ۱۰۹۸ مورد راه روستایی بازگشایی انجام شده است.

وی تاکید کرد: به علت بارش سنگین برف در برخی از مقاطع روستایی تنها دستگاه بلدوزر قادر به فعالیت است که همکاران راهداری هم اکنون نیز مشغول بازگشایی راه‌های روستایی باقی مانده هستند که تا ساعاتی دیگر تمامی راه‌های روستایی استان همدان به طور کامل بازگشایی خواهند شد.