شناسهٔ خبر: 124573 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد؛

فعالیت بیش از ۴۰دستگاه گریدر، ۴ دستگاه برف خور و ۸ دستگاه بلدوزر برای پاکسازی شانه راه‌های همدان

گزارش تصویری ازعملیات برف روبی و نمک پاشی محورهای  استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از فعالیت بیش از ۴۰ دستگاه گریدر، ۴ دستگاه برف خور و ۸ دستگاه بلدوزر برای پاکسازی شانه راه های استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ضمن اشاره به فعالیت بیش از ۴۰دستگاه گریدر،۴ دستگاه برف خور و ۸ دستگاه بلدوزر برای پاکسازی شانه راه های  استان گفت: با توجه به بارش برف سنگین در استان همدان، و اجرای مستمر عملیات برفروبی و نمکپاشی بیش از یک متر برف در شانه محورهای استان همدان انباشه شده است که عوامل راهداری مشغول پاکسازی شانه راه ها هستند.

ایشان تصریح کرد: به علت حجم زیاد برف علاوه بر فعالیت کامیون های تیغه ای نمکپاش، دستگاه های سنگین مانند گریدر، برف خور، بلدوزر و لودر نیز هم اکنون مشغول پاکسازی تمامی محور های استان همدان هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون در مقاطعی از محورهای: همدان-تهران، همدان-کرمانشاه، آزادراه همدان-ساوه، همدان-ملایر، فامنین-تجرک و گرین نهاوند شاهد پدیده کولاک هستیم و لازمه این رانندگی با سرعت مطمئنه و استفاده از زنجیر چرخ است.

ایشان با اشاره به وجود کولاک و مه آلودگی برخی از محورهای استان، تاکید کرد: از همه هموطنان عزیز خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، و در صورت اجبار به سفر با شماره گیری سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های کشور مطلع شوند و حتما از سالم بودن خوردو، سیستم گرمایشی، پر بودن باک، زنجیرچرخ، لباس گرم و... مطمئن شوند.