شناسهٔ خبر: 124586 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

️تمامی محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز است/ ۱۶ محور روستایی مسدود است

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره اجرای عملیات برف‌روبی طی ۲ روز گذشته گفت: در حال حاضر همه محور های اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) فریبرز کرمی درباره اجرای عملیات برف‌روبی طی ۴۸ ساعت گذشته اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی راهداران در حال حاضر همه محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز است و عملیات بازگشایی ۱۶ محور روستایی بصورت شبانه روزی ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به موج بارش برف در استان کرمانشاه و دربرگیری بیشتر مناطق استان، شاهد بارش کم نظیر برف در شهرستان های استان کرمانشاه بودیم که با تلاش نیروهای راهداری در کوتاه ترین زمان ممکن، محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه بازگشایی شد.

کرمی گفت: در جریان بارش برف، ۹۱ محور روستایی مسدود شده بود که ۷۵ محور روستایی که راه ارتباطی ۸۰۱ روستا است ۷۶۰ محور بازگشایی شده و در حال حاضر ۱۶ محور روستایی مربوط به ۴۱ روستا در شهرستان های سنقر و کلیایی و کنگاور مسدود است.  

کرمی عنوان کرد: در جریان عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی، ۴ هزار و ۳۴۰ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی توسط ۱۵۵ نفر نیرو انجام شده است، شن و نمک مصرفی ۱ هزار و ۲۰۵ تن است.