شناسهٔ خبر: 12462 - سرویس زنان و امور خانواده
نسخه قابل چاپ

معرفی ارکان دفتر امور زنان و خانواده در وزارت راه و شهرسازی

ساختمان وزارت راه و شهرسازی ارکان مختلف دفتر امور زنان و خانواده وزارت راه و شهرسازی و وظایفی که بر عهده این دفتر قرار گرفته است اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دفتر امور زنان و خانواده وزارت راه و شهرسازی با دستور عباس آخوندی در راستای ابلاغیه تشكیل میز زنان در وزارتخانه و ادارات تابعه و با پیگیری‌های نفیسه رسولی در تاریخ ۳۱ مرداد سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی شد. در راستای دستیابی به اهداف تعریف شده در ابلاغیه، اركان این دفتر مشخص و وظایفی برای همكاران شاغل در آن در نظر گرفته شد تا در سه حوزه زنان شاغل در وزارتخانه متبوع به طور خاص، زنان و مردان شاغل و خانواده‌های آنان به طور عام و زنان مخاطب خدمات این وزارتخانه فعالیت کنند.

اركان دفتر امور زنان و خانواده شامل منشی، مشاوران (مشاور عالی، مشاورعلمی-پژوهشی و مشاور اجرایی) و شورای راهبردی خواهد بود.

شورای راهبردی متشكل از مشاوران دفتر امور زنان و خانواده، اساتید، صاحبنظران و كارشناسان حوزه زنان و خانواده خواهد بود. دبیر میز زنان وزارتخانه هم می‌تواند با نظر مشاور عالی در این شورا حضور داشته باشد.

این شورا به عنوان اتاق فكر تولید و ارائه ایده‌های راهبردی برای پیشبرد اهداف تعریف شده  در میز زنان و راهكار های عملیاتی نمودن ایده ها  را بر عهده خواهد داشت./

برچسب‌ها:

نظر شما