شناسهٔ خبر: 124708 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر:

بوشهر اولین استان کشور از نظر راه آسفالته روستاهای بالای ۵۰ خانواری می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با تکمیل و بهره برداری از راه آسفالته محور سرچشمه- ریز شهرستان جم، همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان دارای راه دسترسی آسفالته و مناسب خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با تکمیل و بهره برداری از راه آسفالته محور سرچشمه- ریز شهرستان جم، همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان دارای راه دسترسی آسفالته و مناسب خواهند شد.

رستمیان در بازدید از پروژه های راهداری شهرستان های دشتی و جم که با همراهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرمانداران این شهرستان ها انجام شد، گفت: ۵ کیلومتر از پروژه راه روستایی سرچشمه به ریز به عنوان آخرین روستای بالای ۵۰ خانواری استان در دست اجراست که تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

رستمیان همچنین در بازدید از پروژه بهسازی محور باغان- سرچشمه یادآور شد: این پروژه به طول ۳۱ کیلومتر تا نیمه اول سال آینده تکمیل می شود و مسیر ارتباطی شهرستان های جم و دشتی را از بن بست خارج و فاصله جم به مرکز استان را ۶۰ کیلومتر کوتاه می کند.

وی در پایان گفت: فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمینه توسعه، تکمیل و نگهداری راههای استان قابل توجه است و با بهره برداری از پروژه های فعال، شاهد ارتقای شاخصه های این حوزه خواهیم بود.