شناسهٔ خبر: 124727 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اعلام کرد؛

افزایش ظرفیت ارائه خدمات ژئوتکنیک دریایی در استان‌های ساحلی کشور

کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در راستای اهداف دولت سیزدهم در توسعه بنادر و ظرفیت‌های استان‌های ساحلی کشور، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با هدف حضور در بازارهای جدید و تسریع در توسعه عملیات عمرانی بنادر و سواحل کشور، ارائه خدمات ژئوتکنیک و حفاری دریایی را افزایش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جلسه مدیران ستادی این شرکت گفت: در راستای اهداف دولت مردمی سیزدهم برای توسعه ظرفیت‌های بنادر و سواحل کشور ،شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با توان علمی و تخصصی و همچنین توسعه تجهیزات فنی مورد نیاز ، می‌تواند به عنوان بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در زمینه انجام مطالعات فنی مورد نیاز وارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی و توسعه سواحل کشور نقش آفرینی ویژه‌ای داشته باشد.

کیانپور اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هم اکنون با ارائه بیش از ۶۰۰ نوع آزمایش، مطالعه و خدمت فنی و تخصصی و تامین تجهیزات و سخت افزارهای مرتبط، نیاز کشور را در زمینه انجام مطالعات فنی و خدمات آزمایشگاهی رفع کرده و برای دریافت خدمات فنی و مهندسی به روز دنیا نیازی به حضور کشورهای خارجی نیست.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وی اضافه کرد: هم اکنون واحدهای محلی و اکیپهای مطالعات ژئوتکنیک دریایی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سواحل کشور به ارائه خدمات فنی و مهندسی مشغول است و در بنادر چابهار، انزلی، مکران ، بوشهر و ... با ارائه خدمات فنی و مطالعات ژئوتکنیک و حفاری دریایی نقش تاثیرگذاری در ارتقاء کیفیت سازه ها و توسعه بنادر کشور دارند.