شناسهٔ خبر: 124746 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان جهت تسهیل تردد

حضور گشت های راهداری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:با توجه به بارش پراکنده برف از بامداد امروز از کیلومتر ۱۴۰ تا انتهای حوزه ی استحفاظی این اداره کل ، تردد با چراغ روشن و رعایت جوانب احتیاط صورت می‌گیردو نیروهای راهداری جهت پیشگیری از خسارات احتمالی درمحورهای استان در حال خدمت رسانی هستند.

به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد با اشاره به بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی شمال استان،اظهار داشت: گشت های راهداری در همه محورهای دارای بارش باران و برف جهت تسهیل در تردد کاربران جاده ای مشغول به فعالیت هستند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه لغزندگی محورهای شمال استان به‌علت بارش  برف و باران  دور از انتظار نیست، افزود: رانندگان قبل از حرکت وسایل نقلیه حتما از سالم بودن لاستیک‌ها، برف پاک کن‌ها، چراغ‌ها، ترمز و لوازم گرمایشی خودرو  به‌ویژه همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

کرد در پایان یادآورشد: مردم و رانندگان قبل از حرکت حتما با شماره  ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل که به‌ صورت‌ ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هم استانی ها می باشد تماس گرفته تا از وضعیت محورها در هنگام بارندگی اطلاع حاصل کنند.