شناسهٔ خبر: 124789 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

انعقاد قرارداد ۷۸ پروژه عمرانی توسط سازمان مجری با اعتبار ۲ هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان در دولت سیزدهم

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از انعقاد ۷۸ قرارداد با مشاوران و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۶۳۵ میلیاردتومان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: سازمان مجری از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۷۸ قرارداد را با مشاوران و پیمانکاران پروژه‌ها با اعتبار ۲ هزار و ۶۳۵ میلیاردتومان منعقد کرده است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در بیان برخی از مهمترین قراردادهای متعقد شده در طی دولت سیزدهم تاکنون اعلام کرد: عملیات اجرایی ابنیه تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان MRI بیمارستان سراوان، طرح توسعه بیمارستان لنگرود، عملیات خاکی و شمع‌کوبی و اسکلت بیمارستان‌های میاندوآب، کهنوج، یافت‌آبادتهران بخشی از آنهاست.

به گفته نبیان، ابلاغ قرارداد خدمات مشاوره  برای پروژه‌های بیمارستانی کهنوج، کازرون، ماهشهر، بناب، بوشهر، رشت، سلماس، نور و ورزشگاه‌های خرم‌آباد، شهرکرد، بروجرد و همچنین انجام خدمات آزمایشگاهی و کنترل کیفی پروژه‌های میاندوآب، کهنوج، اهواز، بناب، فاطمی اردبیل و مشهد بخش دیگری از قراردادهای منعقد شده با مشاوران و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی به شمار می‌رود.