شناسهٔ خبر: 124790 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی خبر داد

تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه هزینه ای سال ۱۴۰۱ وزارت راه و شهرسازی

اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه هزینه ای سال ۱۴۰۱ و رشد قابل ملاحظه بودجه هزینه ای سال ۱۴۰۲ این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی به همراه ذیحساب و مدیرکل امور مالی و رئیس مرکز نوسازی و توسعه مدیریت و منابع انسانی و دیگر مدیران مربوط در ستاد وزارتخانه به منظور پیگیری مباحث بودجه ای مرتبط با وزارت متبوع در دفتر رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری  و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور حضور یافتند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نتایج این جلسه تصریح کرد: اهم این موضوعات پیگیری تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات هزینه ای سال ۱۴۰۱ و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ با رشد قابل ملاحظه  با توجه به شرایط خاص بودجه ای کشور می باشد.
وی ادامه داد: همچنین موضوع‌های متعدد دیگری از جمله جذب سهمیه استخدامی جدید برای ستاد و استان‌ها و جذب تخصیص برای ردیف های اعتباری تامین و تجهیز ماشین آلات و... در دستور کار پیگیری  قرار دارد.
اسلامیان اظهار امیدواری کرد که با راهبری وزیر راه و شهرسازی و پیگری های ویژه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور ، اقدامات مثبت مالی و اجرایی در حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی انجام شود.