شناسهٔ خبر: 124800 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۷۲ ساعت گذشته انجام شد؛

امدادرسانی به ۱۸ مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک رزن

ببینید گزارش تصویری از عملیات برفروبی در گردنه اسدآباد رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای رزن گفت: در ۷۲ ساعت گذشته به ۱۸ مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک این شهرستان امدادرسانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  استان همدان، مجید یمینی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان رزن اظهار داشت: مهمترین آن امداد رسانی به خودرو حامل مادر باردار و نوزادش بود که در برف گرفتار شده بودند که با حضور بموقع و همراهی عوامل راهداری این خودرو به مرکز اورژانس منتقل و باعث نجات جان مادر و نوزادش شد.

وی در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده اشاره و تاکید کرد: ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر-باند از راه های ارتباطی شهرستان رزن با بکارگیری ۳۹ نیروی راهدار و ۲۷ دستگاه از ماشین الات راهداری، برفروبی و نمک پاشی شد و حدود ۶۰۰ تن شن و نمک مورد استفاده قرار گرفت.

یمینی تاکید کرد: با توجه به بارش سنگین برف در طی این مدت خوشبختانه با تلاش های بی وقفه و جهادی عوامل راهداری، هیچ خللی در تردد کابران جاده ای ایجاد نشد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای رزن تصریح کرد: برای برفروبی و بازگشایی راه های روستایی شهرستان های رزن و درگزین، علاوه بر فعالیت ماشین آلات راهداری، ۴ دستگاه تراکتور اجاره ای نیز بکارگیری شده است.