شناسهٔ خبر: 124805 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تاکید کرد:

پیگیری ۶ طرح عمرانی از مصوبات سفر استاندار در بخش راه و شهرسازی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: سفر استاندار آذربایجان غربی ۶ مصوبه برای شهرستان اشنویه داشته که پیگیری اجرای این مصوبات در اولویت قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان اشنویه که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: طرح بهسازی ورودی اشنویه از سمت پیرانشهر به طول ۲.۵ کیلومتر از جمله مصوبات سفر بوده که فرایند انتخاب مشاور انجام و در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی طرح  پیمان سپاری خواهد شد .

 وی ادامه داد: پیمان سپاری و تامین اعتبارات برای اجرای سریع طرح از اولویت‌های ما بوده و مسوولان شهرستانی باید این روند را با جدیت دنبال کنند.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طرح‌های راهسازی و ساختمانی با هدف توسعه زیربناها در شهرستان اشنویه مصوب شده است و این مساله با جدیت دنبال می‌شود.

 حمزه‌لو اضافه کرد: مطالعات طرح ساماندهی ورودی شهر اشنویه از سمت ارومیه به اتمام رسیده است و در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیمان سپاری خواهد شد

 وی ادامه داد: شناسایی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشنویه انجام شده و روند اجرای طرح نیز باید با جدیت دنبال می‌شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تخصیص قیر ۱۵۰ تن قیر برای معابر محلات ناکارآمد انجام شده و باید محلات هدف توسط مسوولان شهرستان اشنویه معرفی گردد تا طرح اجرا شود.

 حمزه‌لو افزود: احداث کتابخانه نالوس اشنویه از دیگر طرح‌های مصوب سفر است که مطالعات این کتابخانه پس از شناسایی زمین مورد نیاز توسط نهاد کتابخانه‌ها و تأمین اعتبار اجرایی و آغاز می‌شود.

 در این جلسه بر اجرای سریع مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی تاکید شد.