شناسهٔ خبر: 124845 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن؛

نشست شورای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد

ببینید / برگزاری شورای معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن نشست شورای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن برگزار و در رابطه با مسائل مرتبط با اراضی طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین مورد نیار و مسائل پرسنلی تصمیم گیری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ نشست شورای معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و اعضای شورای معاونین این اداره کل برگزار شد.  

در این جلسه ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه‌های کاری مختلف، برنامه‌های اولویت دار، بودجه‌های مربوطه، مباحث پرسنلی و ... مورد بررسی قرار گرفت همچنین راهبردهای لازم جهت دستیابی به اهداف سازمانی و تسریع امور ارائه شد.  

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در طی این نشست پس از استماع گزارشات ارائه شده در حوزه‌های املاک و حقوقی، مسکن و ساختمان و شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان، با ارئه رهنمودهای لازم، خواستار سرعت بخشی در اجرای طرح‌های مربوطه شد.  

در ادامه این نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه سرعت بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا یکی از اولویت‌های این اداره‌کل است اظهار داشت: تمامی پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا چه در بخش راه و چه در بخش مسکن دارای بازه زمانی تعریف شده است که با لطف خدا و تلاش و همت همکارانم با کیفیت مناسب و در موعد مقرر به مرحله اجرا و بهره‌برداری می‌رسد.  

قاری‌قرآن در خصوص حل مشکل مسکن و تعهدات موجود در طرح نهضت ملی مسکن استان مباحث مرتبط با الحاق اراضی، تامین زمین این طرح و مصوبات شورای مسکن استان را مطرح کرد و ضمن پیگیری، در جلسه مورد بررسی قرار داد.  

وی با بیان اینکه این اداره کل در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، درتعامل و هماهنگی کامل با وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های اجرایی ذیربط است، گفت: در تلاش هستیم تا با بهره‌برداری از ظرفیت‌های ویژه موجود اجرای این طرح را به بهترین شکل ممکن در استان سرعت ببخشیم.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان وضعیت اعتبارات این اداره‌کل در حوزه های مختلف کاری از جمله اعتبار پروژه‌های اجرایی و مسائل پرسنلی را تشریح کرد و با اشاره به کمبود منابع موجود اذعان داشت: تامین اعتبار به موقع در حوزه پرسنلی افزایش بهره‌وری و کارایی را به دنبال دارد و در حوزه اجرایی نیز افزایش سرعت اجرا و رفع مشکلات مردمی را به همراه خواهد داشت.  

گفتنی است در این جلسه مباحثی پیرامون اعتبارت، تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن استان، بدهی به شهرداری‌ها، وضعیت پرسنلی و ... مطرح و در رابطه با آن تصمیم گیری شد.