شناسهٔ خبر: 124912 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان؛

نشست مشترک مجموعه راه و شهرسازی با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان برگزار شد

عکس با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نشست مشترک مجموعه راه و شهرسازی با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱٫۱۱٫۰۱ نشست مشترک مجموعه راه و شهرسازی با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با حضور رضا حافظی سرپرست ،معاونت مهندسی و ساخت ،روسای ادارت و کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ،غلامعباس پورسیدی رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان و اعضای این کانون در محل اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه حافظی ضمن تشکر از کانون کارشناسان رسمی دادگستری گفت: کانون مذکور به عنوان یکی از بازوهای اصلی مجموعه راه و شهرسازی می باشد و با همکاری های بیش از پیش در جهت سامان بخشیدن در امور فی ما بین تلاشی جدی شود.  

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در رابطه با آموزش در این جلسه افزود: ما آمادگی لازم را برای برگزاری دوره های آموزشی برای بالا بردن سطح دانش کارشناسان دو مجموعه را داریم و حتی در جهت یادگیری نرم افزاری مرتبط باید دوره های آموزشی موثری را برگزار نمود تا بتوان تعداد کارشناس های مربوطه را در جهت تسریع در کار ارباب رجوع را افزایش داد.

وی در ادامه گفت: وزارت راه و شهرسازی بر اساس بند "ک" تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۱در خصوص زمین‌های دولتی و اراضی تصرفی ساخته شده توسط مردم در سال‌های گذشته، موظف شده است این زمین‌ها را به متصرفان و بهره‌برداران واگذار کند ،ملاک تشخیص زمان ساخت هم عکس‌های هوایی سازمان فضایی ایران، سازمان نقشه‌برداری و سازمان قضایی نیروهای مسلح خواهد بود و توسط کارشناسان رسمی دادگستری مشخص می‌شود که در این جهت قطعا نیازمند کمک کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان هستیم.

در پایان این جلسه هر یک از کارشناسان و اعضا به نقطه نظرات مربوط پرداختند و تمهیداتی اندیشیده شد.