شناسهٔ خبر: 12493 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

باقریان خبر داد:

معرفی ۱۵ پروژه در ۵ فرودگاه بزرگ کشور در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری/ ارزش ۲ میلیارد دلاری پروژه‌ها

فرودگاه امام خمینی ره معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌های کشور از معرفی ۱۵ پروژه قابل سرمایه‌گذاری در ۵ فرودگاه بزرگ کشور به ارزش ۲ میلیارد دلار در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی خبر داد.

غلامحسین باقریان در گفتگو با به گزارش ستاد خبری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های حمل و نقل، مسکن و شهرسازی گفت: این همایش فرصت بسیار مناسبی برای معرفی پروژه‌های مختلف حوزه راه ‌و شهرسازی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی است که از این جهت شرکت فرودگاه‌های کشور پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری خود را در این همایش به سرمایه‌گذاران معرفی می‌کند.

وی درباره پروژه‌های قابل ارائه صنعت فرودگاهی در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ادامه داد: بسته‌های سرمایه‌گذاری برای ۱۵ پروژه در بخش‌های مختلف از جمله ساخت هتل فرودگاهی، احداث و توسعه سالن تشریفات اختصاصی (CIP)، ساخت ترمینال، پارکینگ فرودگاهی، تاسیسات زیربنایی و سایر پروژه‌های فرودگاهی در این همایش ارائه می‌شود.

عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور ادامه داد: در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری پروژه‌های ۵ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، شیراز، مشهد، اصفهان و اهواز به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی ارائه می‌شود که در هر فرودگاه یک یا چند بسته سرمایه‌گذاری معرفی خواهد شد.

باقریان با اشاره به اینکه ارزش پروژه‌هایی که در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش فرودگاهی به سرمایه گذاران معرفی می شود ۲ میلیارد دلار است گفت: پیش بینی ما این است که سرمایه‌گذاران از این پروژه‌ها استقبال کنند چراکه بسته‌های سرمایه‌گذاری در این بخش بسیار جذاب است.

همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی ۱۱ و ۱۲ مهرماه ۱۳۹۴ (۳ و ۴ اكتبر ۲۰۱۵) با حضور ۱۵۰ نفر شركت كننده خارجی و ۸۰۰ نفر شرکت‌کننده داخلی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می‌شود. /

نظر شما