شناسهٔ خبر: 125123 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک؛

۲۵ درصد از ظرفیت بازار را در اختیار داریم/ آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به ارائه آزمایشات غیر مخرب می‌پردازد

کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: تقریبا ظرفیت ۲۵ درصد بازار در اختیار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده بنا داریم تا دو سال آینده این ظرفیت را به ۳۰ درصد برسانیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،ظهر امرور تفاهم نامه همکاری با موضوع ارائه خدمات فنی و مهندسی در حوزه کنترل کیفی در حوزه فعالیت‌های عمرانی مربوط به پروژه‌های تکلیفی و ماموریتی سازمان تامین اجتماعی شامل مراکز درمانی، شعبات بیمه، مراکز چند منظوره و سایر موارد مابین شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران در محل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک منعقد شد.

در ابتدای جلسه مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه قنی و مکانیک خاک با بیان اینکه این تفاهم‌نامه بازار جدیدی در توسعه کشور ایجاد می کند، اظهار کرد:‌ شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک دارای قدمتی ۶۷ ساله در پروژه‌های عمرانی کشور است.

وی با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به ارایه آزمایشات غیر مخرب می پردازد افزود:‌ تا به امروز این شرکت  به ارایه ۶۳۰ نوع آزمایش پرداخته که با داشتن ابزارهای به روز توانایی انجام پروژه‌هایی در سطح نفت و انرژی و ابنیه و.... را دارد. 

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تاکید بر اینکه یکی از ظرفیت های شرکت داشتن نیروهای متخصص است، تصریح کرد: تقریبا ظرفیت ۲۵ درصد بازار در اختیار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است که طبق برنامه ریزی های انجام شده بنا داریم تا دو سال آینده این ظرفیت را به ۳۰ درصد برسانیم لذا ما با این افزایش ظرفیت به دنبال جذب نخبگان و توسعه در حوزه مسئولیت های اجتماعی و اشتغال هستیم.

کیانپور با اشاره به خدمات ارائه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بیان داشت: در اکثر پروژه‌های اداری و ساختمانی سازمان تامین اجتماعی حضور فعال داشتیم و به محض اطلاع از اینکه آقای رستمی مدیریت شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران شدند و ظرفیت های جدیدی را به وجود آوردند دست همکاری به سوی ایشان دراز کردیم که ماحصل آن انعقاد تفاهم نامه فی مابین دو شرکت بود.

وی مقارن شدن انعقاد تفاهم نامه میان دو شرکت و ایام مبارک ماه رجب را به فال نیک گرفت و گفت:‌ امیدوارم این تفاهم نامه سرآغاز خوبی برای همکاری دو وزارت خانه بزرگ راه و شهرسازی و کار باشد.

در ادامه جلسه رستمی مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران با بیان اینکه اولویت پروژه های این شرکت درمانی و بیمارستانی است اظهار کرد: شرکت ساختمان سازی ایران حدود ۵۵ سال است در این حوزه فعالیت می کند و در احداث بسیاری از پروژه‌های درمانی و بیمارستانی کشور نقش به سزایی داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که پروژه های درمانی را با اهمیت می کند ارایه خدمات بدون وقفه به مردم است افزود: در زمان بروز بحران از جمله مکان هایی که باید به ارایه خدمات بپردازد مجموعه بیمارستانی است لذا باید توجه به این پروژه ها باید به حداکثر برسد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران تاکید کرد : آزمایشگاه فنی و  مکانیک خاک یکی از منسجم ترین ارگانهایی است که می تواند بهترین خدمات را در حوزه ابنیه داشته باشد لذا در تفاهم نامه ذکر شد که شرکت مذکور نظارت و دقت خود را در پروژه های ما به حداکثر برساند.