شناسهٔ خبر: 125297 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی بارش برف صورت پذیرفت؛

عملیات برف روبی در محور جیرفت_جبالبارز

برف جنوب کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جیرفت از انجام عملیات برف روبی در محور جیرفت_جبالبارز در پی بارش برف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان)رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان  جیرفت گفت:بارش برف از شب گذشته در محور جیرفت_، جبالبارز آغاز شده است .

مهدی امیر حیدری افزود :در حال حاضر ۳ اکیپ راهداری در گردنه برفگیر جبالبارز به سمت تونل اسفند فعال هستند و از شب گذشته چندین مرحله عملیات برف روبی محور را انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جیرفت از اعزام یک اکیپ راهداری به محور اسفندقه خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف نزولات آسمانی در این منطقه به ویژه در محدوده تنگ سرگز اسفندقه یک اکیپ راهداری در این محور فعال شده است.

مهدی امیر حیدری از فعال بودن ۲۰ نیروی راهدار در عملیات برف روبی در محورهای جیرفت خبر داد و ‌گفت:از رانندگان تقاضا داریم با توجه به بارش برف در محور جیرفت _جبالبارز جوانب احتیاط را رعایت و از سبقتهای غیر مجاز با توجه به لغزندگی محور و کاهش دید جدا خودداری کنند.

وی از باز بودن‌ محور جیرفت_جبالبارز خبر داد و گفت:رانندگان در صورت مشاهده دستگاههای راهداری در محور که مشغول عملیات برف روبی و نمک پاشی هستند حتما جوانب احتیاط را رعایت و فاصله لازم را با این دستگاه ها رعایت کنند تا عوامل راهداری بتوانند عملیات راهداری را انجام دهند.