شناسهٔ خبر: 125371 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی 12 ساعت گذشته صورت گرفت؛

بارش برف در بخش های مرکزی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی

برف روبی خراسان جنوبی.jpg رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از بارش برف در بخش های مرکزی و نیمه جنوبی استان طی 12 ساعت اخیر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، هادی بهمنی، رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: گزارش وضعیت جوی و تردد محورهای استان طبق آخرین تصاویر ارسالی سامانه های نظارت تصویری و گزارشات دریافتی از همکاران راهداری نشان می دهد طی 12 ساعت اخیر در محورهای بیرجند- قاین، بیرجند- اسدیه، بیرجند- سربیشه، سربیشه- نهبندان، سربیشه- درح و محورهای فرعی بیرجند-سه قلعه، سربیشه- درمیان، قهستان- زهان و سرایان- کریمو- کاخک، در مقاطع مختلف شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: با تمهیدات و تلاش عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تا این لحظه از انسداد راهها با برفروبی و شن و نمک پاشی به موقع جلوگیری شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد. به علت بارش برف در بسیاری از محورهای فرعی و روستایی بخش مرکزی و نیمه جنوبی استان از رانندگان محترم تقاضا داریم از سفرهای غیر ضروری در محورهای فرعی و روستایی استان اکیداً خودداری فرمایند.

بهمنی اضافه کرد: همچنین در حال حاضر آسمان غالب محورهای استان ابری بوده و تردد در محورهای اصلی و شریانی برقرار می باشد.

وی یادآور شد: تمامی عوامل راهداری، ماشین آلات و راهداران استان طی سامانه بارشی اخیر بصورت آماده باش بوده اند و تا حصول اطمینان از ایمنی تمامی محورهای اصلی و روستایی به فعالیت خود ادامه خواهند داد. همچنین مسافران و رانندگانی که قصد تردد از جاده های  کوهستانی را دارند لازم است که قبل از سفر، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی و سوخت کافی مجهز کنند.