شناسهٔ خبر: 125382 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شد؛

تقدیر از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی

بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان که با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، استاندار اصفهان و سایر مدیران استانی برگزار شد، از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان تقدیر بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان) ، بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان به ‌منظور تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان با حضور میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، مرتضوی استاندار اصفهان و مدیران استانی در تالار ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

در این جشنواره، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان توانست رتبه برتر مجموع امتیاز شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت را کسب کند.

گفتنی است جشنواره شهید رجایی هر ساله به استناد مواد ۸۱ و ۸۳ قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور ارزیابی فرایند خدمات دستگاه‌های اجرایی در دو بخش عمومی و اختصاصی در همه استان های کشور برگزار می گردد. در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی، دستگاه های اجرایی با توجه به رسالت خود به ۵ گروه آموزشی و فرهنگی، تولیدی و خدماتی، زیربنایی و زیرساختی، سلامت و رفاه و عمومی و قضایی تقسیم می شوند که امسال از میان حدود ۷٠ دستگاه استان اصفهان، ۶۳ دستگاه در فرایند ارزیابی شرکت کردند.