شناسهٔ خبر: 125496 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور؛

دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی ایران ژئو آغاز به کار کرد

عکس دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی ایران ژئو با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با حضور مقامات کشوری و لشکری و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شروع به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در نمایشگاه تخصصی بین‌المللی ایران ژنو ۳۰ شرکت و مجموعه داخلی آخرین دستاوردها و توانمندی های خود در گروه‌های کالایی فضایی و سنجش از دور، هواشناسی و اقلیم شناسی، تعیین موقعیت و ناوبری، آب نگاری و امور جزر و مدی، جغرافیا، حد نگار و برنامه‌ریزی شهری، زمین شناسی و اکتشافات معدنی، نقشه برداری هوایی (فتوگرامتری)، هواپیما و پهباد را در معرض بازدید متخصصان، فعالان و علاقمندان این حوزه قرار داده اند.

همچنین با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از این رویداد، سبب شد تا شاهد حضور قوی شرکت‌های دانش بنیان و حمایت جدی از آنها در این نمایشگاه باشیم.

معرفی ظرفیت های شرکت‌های خصوصی، دستگاه های متولی، شرکت های دانش بنیان و آگاهی دستگاه‌های بهره‌بردار از اهداف اصلی برگزاری این رویداد عنوان شده است.

در این نمایشگاه همچنین پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با برپایی غرفه نمایشگاهی برای علاقمندان در این حوزه به ارائه آخرین دستاوردهای حوزه تخصصی هواشناسی و اقلیم شناسی می‌پردازد.

به گزارش پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، این رویداد نمایشگاهی از امروز تا ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر و در سالن ۷ نمایشگاه بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و متخصصان این حوزه است.