شناسهٔ خبر: 125498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سالجاری تا کنون انجام شد؛

رسیدگی به ۴۸۲ پرونده تخلف در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲

فرزاد مرادی - حقوقی کرمانشاه رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۳۰ جلسه کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ تشکیل شده که در این جلسات به ۴۸۲ پرونده تخلف رسیدگی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) فرزاد مرادی رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۳۰ جلسه کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ تشکیل شده که در این جلسات به ۴۸۲ پرونده تخلف رسیدگی شده است.

وی گفت: ۱۶ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ اختصاص یافته که در این جلسات به ۳۷۴ پرونده تخلف رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر رسیدگی شده است.

مرادی در خصوص برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۲ گفت: در مجموع برای حوزه کالا و مسافر ۱۳ جلسه برگزار شده است و در این جلسات به تخلف ۱۰۸ شرکت رسیدگی شده است.

وی درباره احکام صاده در کمیسیون ماده ۱۲ افزود: در مجموع هر دو بخش ۷۱ رای جریمه، ۲۷ رای برائت و ۷ رای لغو فعالیت یک ماه و ۳ رای تذکر صادر شده است برای شرکت های متخلف صادر شده است

مرادی درباره برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش کالا و مسافر گفت: در مجموع هر دو بخش ۱۶ جلسه تشکیل شده، که بصورت اختصاصی ۱۰ جلسه مربوط به حوزه کالا و ۶ جلسه مربوط به مسافر بوده و به تعداد ۳۷۴ تخلفت رانندگان رسیدگی شده که از این تعداد پروده ۲۷۰ راننده کالا و ۹۵ راننده حوزه عمل و نقل عمومی مسافر بوده است.

وی در خصوص احکام صادره گفت: در حوزه حمل و نقل کالا از مجموع ۲۷۹ پرونده تخلف رانندگان، تعداد ۲۲۲ راننده تذکر کتبی، ۳۴ راننده کارت هوشمند آنها غیرفعال و ۲۳ راننده رای برائت گرفتند.

مرادی رییس اداره حقوقی درباره اعمال قانون و رای صادره برای رانندگان متخلف بخش مسافر گفت: از تعداد ۹۵ راننده؛ ۴۱ راننده تذکر کتبی، کارت هوشمند ۲۰ راننده غیر فعال و ۳۴ راننده رای برائت دریافت کرده‌اند.